Helsinki'de ne giysem?

Helsinki'de düzenlenecek 21.Avrupa Atletizm Şampiyonası'nın başlamasına 5 gün kaldı. Milli takım kafilesi ise 25 Haziran'da yola çıkacak. Bundan önceki yazılarımda kafilede kimlerin bulunduğundan bahsetmiştim.Bugün ise Helsinki'de giyilecek olan milli takım formalarını paylaşıyorum.



Antrenör ve sporcuların seyahat esnasında giyecekleri forma:






Yarışma esnasında giyilecek olanlar:







Barcelona 2010'da giyilen forma örneği ise:





Not:Yarışma sonrasında bir moda ikonundan, efenim ne bileyim çok popüler bir moda blogger'ından 'Kim ne giymiş, şık mı rüküş mü, bizimle mi değil mi?' değerlendirmesi beklemiyor değilim. :P



2 Responses to “Helsinki'de ne giysem?”

  1. Britanya'nın formalarına bakıyorum, 100 metreden gelen atletin Britanya'lı olduğu anlaşılıyor. Bizim formalara bakıyorum, gelen acaba hangi ülkeden diye düşünüyorum. Daha belirgin bir milli forma olsaydı keşke diyorum. Hani sadece beyaz ağırlıklı olup yuvarlak ay yıldızlı armamız da göğüs hizasında olabilirdi.

    YanıtlaSil
  2. Evet bu şampiyona için daha yaratıcı bir şeyler olabilirdi diyebiliriz.Bunun dışında yarışmadan yarışmaya sponsor amblemleri,numaralar vs giriyor işin içine,o zaman da zor olabiliyor.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.